Frukost....

 
 
 
                                                            Frukosten...….
 
 
 
 
 
                                       Ett helt perfekt kokt 3 minuters ägg...…
 
 
 
 
 
                                       Provsmakning av min inlagda steksill....
 
 
 
 
 
                                Jag vattnade ur sillen i 24 timmar så att jag
 
                                skulle få ur allt salt och det funkade...…….
 
                                sedan gjorde jag en vanlig lag men med
 
                                stevia i stället för socker....nästa gång ska
 
                                jag ha i lite mera stevia…..men helt ok...…
 
 
 
 
 
                               Goe har lagt bönor i blöt.....de ska blötläggas
 
                               i 24 timmar innan de kokas...….
 
 
 
 
 
                                  Nu längtar jag efter lite sol och värme....i dag är
 
                                  det 4 månader kvar till Julafton.....så nu behöver
 
                                  vi lite värme innan dess...…
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0