eftermiddag och kväll.....

 
 
                                         Snart är det sängdags.....
 
 
                           Vi har städat hela övervåningen och jag känner
 
                           mig så nöjd......Erik kom hem en sväng....sedan
 
                           tog vi en sväng med husbilen....Degerfors.....
 
                           Karlskoga,,,sedan fick jag ett sug efter barn-
 
                           barnen så vi drog in till Örebro också....Theo
 
                           och Ella var lite snoriga så jag lovade att hämta
 
                           dom på förskolan i morgon eftermiddag....jag
 
                           ska följa med svärmor till VC på förmiddagen....
 
 
 
 
 
                                    Jag har gjort en köttgryta ….vi får se om de gillar
 
                                    den....Goe åt med god aptit...…..Nu ska jag äta
 
                                    upp några kräftor som blev över i går kväll...….
 
                                     sedan blir det sängen...……
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0