Dagens middag.....

 
 
                                        God Kväll Blogg Vänner...….
 
 
                                 Tre kyckling filer slängde jag in i ugnen till
 
                                 middag i dag...….
 
 
 
 
 
                                       Stekte lite bacon och lade på...…
 
 
 
 
 
 
                            Jag gjorde en sås......stekte lite lök och hällde
 
                            i creme fraiche …..grädde....fisksås ….ostronsås...
 
                            soja.....sambal….och lite kryddor......och den var
 
                           jättegod......och det har varit sport på tv:n hela kvällen
 
                          och det gillar jag.....en riktig sportnörd är jag...……..
 
 
                          Snart är det dags för sängen ...det är ju tidiga mornar
 
                          nu när Goe jobbar...….
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0