Måndag kväll...............

 
 
                                 Nu är det kväll......den här dagen gick väldigt
 
                                 fort.......efter duschen tog jag en extra lång
 
                                 promenad med Ludde det var ju så varmt
 
                                 och skönt.....................
 
 
 
 
 
                              Oj vad sugen jag var på lite "Svensk" mat
 
                               i dag så det blev helstekt fläsk karre' med
 
                              god sås och lite grönt.....sedan kom Goe
 
                              hem och då drog vi in till Marieberg för jag
 
                              var tvungen att få en ny "båt" som gick  sönder
 
                              på semestern på mina glasögon...och så var kylskåpet
 
                              tomt då blev det en handling på Willys också..........
 
                              på hemväg köpte vi 25 kilo potatis vid Hidinge...
 
                             så drog vi ut till Edsberg och köpte 3 flak ägg.....
 
                             så nu är kylskåpet välfyllt........
 
 
                             Nu får vi se vad vi ska hitta på i morgon......
 
                             för nu ska jag krypa ner i min sköna säng.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0