Måndag........

 
 
                                  God morgon måndag........
 
 
                          Bilden ljuger lite faktiskt, det blev inget
 
                          kaffe nu på morgonen utan det blev
 
                         apelsinte istället......kaffet tar jag på
 
                         förmiddagen i stället..............
 
 
 
 
 
                                      Fina Ludde fick sig en dusch i går
 
                                      kväll och fick på sitt fästinghalsband......
 
                                     Jag har funderat lite på halsband eller
 
                                     tabletter åt Ludde men så hörde jag en
 
                                     veterinär prata om det här och hon tyckte
 
                                    att halsband är det bästa......för när han har
 
                                    halsbandet så biter sig inte fästingen fast
 
                                    som de gör om de får tabletter......då måste
 
                                    fästingen bita sig fast först för att få i sig giftet
 
                                    så han får fortsätta med halsbandet........
 
 
                                    Nu kära vänner ska jag börja tvätta vinter-
 
                                    jackor............
 
 
                                   Ha en härlig måndag..................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0