Ludde väder NEJ......

 
 
                          Fy sjutton vad det regnar och just då
 
                          var det Ludde promenad .........men
 
                          han ville in fortare än jag .....han hade
 
                          inte tid att vänta när jag skulle ta in posten så
 
                         jag var tvungen att gå in med honom först......
 
 
 
    
                                 Men vädret hindrar inte mig från att tänka
 
                                 på sommaren och solstolar......våra sköna
 
                                 sängar fick vi slänga i höstas för de var slut......
 
                                 nu funderar jag på att köpa ett par liggsäckar...
 
                                 de är uppblåsbara så de skulle vara enkla
 
                                 att ta med i husbilen........men frågan är om
 
                                 jag kommer upp ur dom när jag väl har lagt mig....
 
                                 ja vi får se vad det blir ...........
 
 
                                Nu blir det nog lite vila......det är ju ändå måndag......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0