Kväll...........

 
 
                                                      God Kväll Goa Vänner........
 
 
                               Ja då var dagen slut.....och jag är härligt trött...
 
 
 
 
              
                              Full rulle hos dessa två var det i dag.....Theo
 
                             vet att jag har mat med mig i väskan och när
 
                             han tagit av sig ytterkläderna och tog mig i
 
                             handen pekade först på väska sedan på
 
                            micron och så skulle han upp i matstolen....
 
                            han var hungrig så spaghetti och köttfärs-
 
                            sås åt han med god aptit.......även Ella åt
 
                            en stor portion...............
 
 
 
 
                     Samtidigt som han åt så körde han bil på bordet.................
 
 
 
 
 
                                         Riktiga busungar är de....................
 
 
 
 
 
                               Lite lek blev det sedan.......när vi kom hem
 
                               hade Erik lagat middag......fläskfile med potatis-
 
                               klyftor och grönsaker i ugn med grönmögelost-
 
                               sås......i kväll är det hockey på tv:n igen så Goe
 
                               och Erik ska tillbringa kvällen på övervåningen
 
                               själv tänker jag krypa ner i sängen och titta på
 
                              mästerkock finalen..........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0