Full rulle.......

 
 
                           I morgon Goa Vänner ska jag inte
 
                           sätta fötterna utanför huset mera
 
                           än  ta en Ludde promenad.....det
 
                           har varit ett himla flängande i dag.....
 
 
                          Vi åkte till Marieberg halv nio och
 
                           kom hem vid halv tolv.....då åt jag
 
                           frukost.......efter Ludde promenaden
 
                           drog jag till svärmor för hon ville ha
 
                           hem från apoteket.......sedan hem
 
                           och ringa och beställa sjuktransport
 
                           till fredag då hon ska till USÖ..........
 
 
 

 
                              Ikväll har jag gjort två pajdegar....för i
 
                              morgon ska jag göra köttfärs- bacon
 
                             paj och Västerbottenpaj som jag ska ta 
 
                             med i husbilen på fredag.....och så ska
 
                             jag baka en rulltårta också......så nu
 
                            känner jag att det snart är läggdags...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0