Fredag........

 
                     Nu goa vänner är det fredag och det väntas
 
                     premiär turen med husbilen.....härligt..........
 
 
 
 
             Säger vi till Daniel som fyller år i dag.........
 
 
 
 
 
                            Ett gäng pannkakor blev gjorda på morgonen.....
 
                            bra husbilsmat och när Erik kommer hem från
 
                            jobbet så vet jag att det smakar bra....................
 
 
 
 
 
                          I går blev det färsk pasta och pastasås
 
                          gjord på... kassler...bacon...purjolök......
 
                          paprika.....vitlök.....chilisås......grädde
 
                          och creme fraiche......gott blev det ......
 
 
                          Svärmor fick i present utav våra pojkar ett
 
                          presentkort på fotvård när hon fyllde....och
 
                          i dag ska jag skjutsa henne dit..........
 
                         Det är dags att köpa ett fästinghalsband till
 
                         Ludde också.....för nu exploderar det med
 
                         fästingar.........
 
 
                        Nu ska jag försöka hinna med att äta lite
 
                        frukost för mitt liv går i 150.....så jag har
 
                       ett glatt och härligt liv måste jag säga........
 
 
 
 
               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0