Dag 3.....

 
 
                                       Hej...............Tisdag är det väl i dag eller.............
 
 
                                         Lilla Duvan spatserar utanför hos oss..............
 
 
 
 
 
                            Strålande sol och klarblå himmel vaknade
 
                            vi till idag........Goe sov som en stock i morse
 
                            och jag ville inte väcka honom.....så jag låg
 
                            och vred mig i sängen en bra stund innan han
 
                            vaknade........men det är bevis på att han har
 
                            slappnat av....................
 
 
 
 
 
                               I dag har vi fått uppsöka skugga emellanåt
 
                               för det har varit väldigt varmt........................
 
 
 
 
 
                                              Då och då virkar jag några varv på duken.....
 
 
 
 
 
                                      Dagens rätt blev fisk...men jag saknar
 
                                      lite sås...........................
 
 
 
 
 
                                 En kall öl smakar gott i värmen....................
 
 
 
 
 
                               Lite bubbel på balkongen blev det i kväll.................
 
 
 
 
 
                                  Fick detta på mess från Daniel.........Goe Ludde
 
                                  som matvägrar på morgonen och bara äter på
 
                                  kvällen........nu längtar jag hem till honom men
 
                                  han är i goda händer och ska nog klara sig en
 
                                 vecka utan oss...............
 
 
                                 Lite frossa efter dagens solning har jag så jag
 
                                kryper nog snart under goa täcket............
 
 
                                Ha en bra kväll alla Goa.........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0