Torsdag......

 
           
                                         God Morgon alla Vänner.....
 
 
                      I dag skulle jag nog kunna tagit sovmorgon..
 
                      men det hinner jag inte ...men trött var jag...
 
                      nu är i alla fall duschen avklarad....Jag har
 
                      tid hos Ida för klippning 13.30 också i dag......
 
 
 
 
 
                     Senare i eftermiddag drar vi till
 
                     Ullared......nu ska det handlas 1-års
 
                     presenter och Julklappar.....det ska
 
                     bli kul ......men nu blir det frulle.......
 
 
                    Ha en bra Torsdag Alla Fina........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0