Torsdag........

 
 
 
 
 
                             Själv har jag "sovit" på mig
 
                            en nackspärr.....har känt
 
                            några dagar att det var på
 
                           gång.....och i natt "bröt"
 
                           den ut..........................
 
 
 
              
                               Får ta fram dunder medicin och smörja med......
 
 
 
 
 
                     Nu ska jag invitera  kylskåpet och se om
 
                     jag kan hitta något att stoppa i magen för
 
                     nu börjar den göra sig påmind.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0