Tisdag...................

 
 
                                                      Hej Tisdag..............
 
 
                                    Gårdagen försvann i alla göromål och
 
                                     planeringar i ett nafs............................
 
 
 
 
 
                        Knaperstekt kycklingbitar med jordnöts-
 
                       sås och ångkokta grönsaker blev maten
 
                       i går......jordnötssåsen fick jag helt perfekt
 
                      hetta på........
 
 
 
 
           
                          Jag höll mig mätt på denna portion
 
                          hela dagen..................
 
 
 
 
 
                          Fick påfyllning av mitt förråd av lingon....
 
                          5 kg som nu ligger i frysen .....skönt att
 
                          ha  i vinter...........
 
 
 
 
 
                            I dag blir det ugnstekt falukorv med
 
                            riktigt potatismos av "gamla" potatis......
 
 
 
 
                                                   Ska bli så gott......
 
 
                             Fia ringde vi håller på att planera helgen
 
                             vi ska ut med husbilarna..........åker kanske
 
                             redan på torsdag....................
 
 
                            Nästa vecka är fullspikad........tisdag ska jag
 
                            följa med svärmor till USÖ på ögonmott........
 
                           På onsdag ska Marie-Anne H och jag träffas
 
                           på Marieberg Galleria och tala gamla jobbar-
 
                           minnen......det ska bli så roligt....hon ringde
 
                           i går och jag skrattade så jag hade ont i
 
                           magen.......hon har humor den tjejen........
 
 
                           Sedan ska jag göra två spenatpajer till Theo's
 
                           1-års kalas......och så blir det en hel del annat.....
 
 
                           Ha en bra tisdag........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0