Onsdag kväll......

 
 
                             Ja då var det åter kväll......
 
                     Jag åkte aldrig till Marieberg i dag.....jag
 
                     tog Ludde på en långpromenad i stället...
 
                    och egentligen gillar jag hösten med lite
 
                    kyligare luft och så får man ju gosa ner
 
                   sig i en fåtölj med tända ljus......så mysigt....
 
 
 
 
                    Dagens middag blev ugnsrostade morötter...
 
                    tzatziki och några köttbullar.....sedan drog
 
                    Goe och jag ut till Willys för Magnus sa att
 
                    de hade rotfrukter för 3,90 kr/ kg....så vi
 
                    köpte morötter....palsternackor...vitkål
 
                   och lite annat gott.......och lite andra goda
 
                   teer .....för jag åt min middag klockan 16....
 
                   så i kväll har det bara blivit tedrickande.....
 
 
                  Det är inget farligt att vara hungrig sa en
 
                  forskare.......nej men jä.....t obehagligt säger jag......
 
 
 
 
 
                        Eftersom jag ska titta på  tv fram till
 
                        midnatt i kväll ska jag nog ta mig en god
 
                       kopp te nu.........
 
                    
                       Ha det bra.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0