Oj redan kväll......

 
 
 
                                            Hej nu var det kväll igen......
 
 
                                          Här har varit full rulle hela dagen.......
 
 
 
 
 
                          Jag har kokat ny lag till kräftorna.....
 
                          det var ett paket med både stjärtar
 
                          som Goe gillar och så hela kräftor som
 
                          jag gillar......nu får de ligga och dra över
 
                          natten...............................
 
 
 
 
 
                              Västerbotten paj med lök bacon och ost
 
                             så jäklar gott.....vi har provsmakat lite i
 
                             kväll.......men jag ska ha med både
 
                             kräftor och paj i morgon när vi drar iväg
 
                             med husbilen........så har vi laddat ner
 
                             en bok av Mari Jungstedt....som vi ska
 
                            lyssna på efter vägen.........
 
 
                          Träffade på en "gammal" arbetskamrat
 
                          när jag var ute på Ludde promenaden...
 
                          och jag är så glad att jag är "arbets-
 
                          befriad"........
 
 
                         Nu blir det att vika lite tvätt innan det
 
                         är sängdags.......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0