Ny outfit

 
 
                     Ja det är väl ingen ide att tjata
 
                     om vilken dag det är.....för det
 
                    vet ni nog........................
 
 
 
 
                            Dagens frukost blev ett mjuk frö-
 
                            bröd med avokado, ägg och räkor.......
 
 
 
 
 
Som ni vet så älskar
 
jag att gå omkring i
 
morgonrock här hemma....
 
nu har jag skickat efter mig
 
en tunika och byxor i mjukt
 
velour som är så skönt och
 
så är jag ju mera klädd i det
 
än i morgonrocken fast det
 
är samma material ......
 
jag tog i leopard mönster.....
 
 
 
 
 
                Vad blir då dagens rätt.......
 
 
 
 
 
                            Jo idag blir det vitkålssoppa.....som
 
                            jag piffar upp med lite wienerkorv......
 
 
                           Nu är det hög tid för en Ludde promenad...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0