Kväll.........

 
 
                                       Hej Kväll.........
 
 
 
 
                                  Jo Fia kom med ett gäng obesprutade
 
                                  tomater från Karintorp... så goda.............
 
 
 
 
 
                         Dagens middag blev ett hopkok av
 
                         råstekt potatis...morötter....champinjoner..
 
                        och pulled pork ...........och så ett par
 
                        tomater till det......................
 
 
                       Jag gick nästan 5000 steg när jag var ute
 
                       på Ludde promenaden.......och snart ska
 
                       jag följa med Goe och Ludde på kvälls-
 
                      promenaden.........I kväll ska jag titta på
 
                      Wahlgrens värld på 5:an.....så härliga
 
                      människor..........
 
 
                     Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
                     
 
 
 
 
                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0