Helgen är slut....

 
 
                             Hej denna Söndag kväll.....
 
   
                     Nu är vi hemma efter några dagar och
 
                     nätter i husbilen.......jag är så nöjd att
 
                    vi åkte till Ullared.....hittade mycket
 
                    nyttiga saker.....och det är tur att vi har
 
                    en stor husbil att lasta in i....................
 
 
                    Fint väder hade vi när vi cyklade på
 
                    Visingsö........
 
 
                   I dag när vi åkte hem så körde vi upp
 
                   till Omberg....men vi orkade inte gå
 
                   ut och följa några stigar så vi drog till
 
                   Vadstena och fikade i stället...........
 
 
 
 
 
                   Jag tog den sista biten av Västerbotten paj
 
                   och ett glas vitt....när jag spelade BingoLotto......
 
                   inte ett skit vann jag.....Här kommer lite bilder
 
                   från helgen...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                    Ja nu är helgen över och i morgon är det
 
                    måndag igen och en ny vecka...................
 
 
                    Ha det gott...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0