Fredag och barnbarnen.....

 
 
                       Här går det undan redan Fredag....
 
 
 
 
 
                        Ja nu är det definitivt höst och den
 
                        goe sommaren är över....men den
 
                        var inte så go egentligen......kall
 
                        och blåsig.....tycker jag.................
 
 
 
 
 
                         Hög tid att ni börjar med D vitaminer
 
                         för att hålla er friska i höst och vinter..
 
                        jag började redan i Augusti med mina
 
                        tabletter........................
 
 
 
 
 
                          I dag kommer de här båda godingarna
 
                          till Farmor......så nu måste jag sätta fart.....
 
 
                         Ha en bra fredag.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0