TISDAG.....

 
 
                   God Kväll kära vänner.......
 
 
 
 
 
                        I morse blev det en sväng till Valskog.....
 
 
                       När vi kom fram till Albins husbilar hade det
 
                       hänt en svår bilolycka det var mycket blå-
 
                       ljus personal både poliser och ambulans
 
                       och jag stod precis jämte men tog aldrig
 
                       fram min mobiltelefon och började ta kort
 
                       som många gör nu för tiden.....................
 
 
 
 
 
                   Lite dåligt kort...men jag var så hungrig
 
                   så jag glömde ta kort innan jag började äta
 
                   men Erik..Goe och jag var bjudna till Svärmor
 
                   i kväll på kåldolmar....oj vad vi åt allihopa det
 
                   var jättegott.......................
 
 
 
 
 
                               När jag kom från Valskog så stannade
 
                               jag till hos Magnus Anna och Theo.....
 
                               Ella var på förskolan...... här kommer
 
                               lite bilder på Fina Theo....han är såå gooo.....
 
 
 
 
 
                        Han var så glad att farmor hade köpt
 
                        en bil på Biltema som han fick.....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         En riktig kramgo unge som är så fin och glad.....
 
 
                        Nu blir det nog snart bakning på tv:n och
 
                        sedan blir det  sängen.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0