Städsöndag.........

 
 
                                       God Kväll Söndag...........
 
 
                   Klockan åtta i morse drog vi in till stan för att
 
                   städa ur Erik's lägenhet.......och jäklar vad vi
 
                   slet......vi kom hem vid 15.30......men nu jäklar
 
                  är lägenheten skinande ren.....mycket renare
 
                  än när han flyttande in...ändå var det ett ny-
 
                 byggd hus..........men nu är det gjort..............
 
 
                Snart ska jag krypa ner i sängen och hoppas
 
                att jag kan röra mig i morgon............
 
                Jag har spelat bingolotto och vann en ny lott
 
                så nu får jag spela nästa helg igen..........
 
               Ha en bra kväll.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0