Söndag kväll.......

 
 
 
 
                             Kväll eller snart Natt.......
 
 
                Två Sverige lotter blev vinsten på Bingo-
 
                Lotto....alltid något.................
 
 
               Nu har jag tittat på Spårlöst och jag blir
 
               så himla berörd varje gång jag ser det
 
               programmet......även jag vart ju bort-
 
               lämnad en gång........................
 
 
 
 
 
                                     Dagens middag som Goe fixade till.....
 
                                     panko panerad fisk....så gott...................
 
 
 
                                     Nu är det God Natt .....................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0