Regnig torsdag.....

 
 
                              God Morgon Torsdag..........
 
 
 
 
 
                            Jag har mycket att vara glad åt
 
                            en regnig dag som denna.........
 
                            Jag har tagit mig ur sängen efter
 
                            en god natts sömn......och så skönt
 
                            att slafsa runt här hemma i ylle-
 
                            socker utan och träffa en massa
 
                           människor och framför allt att inte
 
                          ha något jobb att gå till......och att
 
                          Ludde inte heller tycker om regn så
 
                          det blir en kort promenad i dag.......
 
                          dammet här hemma syns inte så
 
                          bra i detta mörker.......magen sköter
 
                          sig någorlunda bra också.......som
 
                         sagt ......jag ska inte klaga för det
 
                        finns mycket att vara glad åt en regnig
 
                        dag som denna ......om man bara tänker
 
                        efter.....................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0