otursdag eller ??

 
 
                              Fredag och solen skiner........och
 
                              glömd är gårdagens mörker och
 
                              regn......när Ludde och jag tog
 
                              hans lunch promenad på spåret.........
 
 
 
 
 
                           I dag gjorde jag det lätt för mig på
 
                           lunchen.....jag öppnade en burk korv.........
 
 
 
 
 
                           Två stycken "raggarballar" med svängdörrar
 
                           som Roger och Ragge skulle sagt......blev
 
                           det....................
 
 
                            Jag har en förkylning som inte bryter ut......
 
                            hostar.....nyser och snorar....men jag är
 
                            inte sjuk.......det blir bara inte mera...........
 
                            Det kanske känns bättre när jag kommer
 
                            ut i solskenet på en Ludde promenad.......
 
                          
                            Ha en bra fredag och glöm inte att det
 
                            är den 13:e..............................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0