Lottas bok........

 
     Började i går att lyssna på Lotta Grays
 
     bok......och den har börjat bra tycker
 
     jag......det hörs att hon har Närke
 
    dialekt fortfarande..........................
 
 
 
 
 
                             Ludde och jag kröp ner i sängen igen.................
 
 
 
 
                            Så började de gräva i gatan och förde
 
                           oväsen så det var bara att hasa sig ur
 
                           sängen.............................
 
 
 
 
                            Provade hur jag ska virka ihop
 
                            mina mormorsrutor......det här
 
                           var lite krångligt men blir nog
 
                           snyggast............................
 
 
 
 
 
                            I dag gott folk blir det en favoriträtt
 
                            till middag.......men nu först en Ludde
 
                           promenad med Lottas bok i öronen.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0