Kväll.............

 
 
 
 
                                       God Kväll Vänner..................
 
                             Så här kan det faktisk gå när man börjar
 
                             bli äldre.............................
 
 
 
 
 
                       Nu ska jag faktiskt gå och
 
                       lägga mig......jag måste vara
 
                       pigg i morgon för då blir det
 
                       matlagning........,,,,,
 
                       En av pojkarna har beställt
 
                       kålsoppa ............en annan
 
                       har beställt kålpudding och
 
                      den tredje har beställt potatismos...
 
                       Så därför säger jag nu God Natt.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0