Kall och solig Torsdag...........

 
                               
                                      God Morgon kära Vänner......
 
 
                      I dag skulle jag kunna tänka mig lite kuvös häng.........
 
                      solen skiner från en klarblå himmel......det kan nog
 
                      bli en fika därute i dag.......................
 
 
 
 
 
                             Frukosten är avklarad......och vad
 
                            blev det för gott..........................
 
 
 
 
 
                                Kesoplättar med mosade jordgubbar.....
 
                                så gott......................
 
 
 
 
               
                                 I går blev jag sugen på något salt....
 
                                 och som tur var hade jag ett paket
 
                                 med sill......så det blev stekt salt sill
 
                                 med mycket lök........gott det också.......
 
 
 
 
 
                               Jodå det blev ett sofföverdrag.........jag
 
                                blev faktiskt nöjd......................
 
 
 
 
 
                                Rosorna är lika fina i dag..............
 
 
 
 
 
                                Jo....stolarna blev också klara....
 
                                nöjd med dom också.................
 
 
 
 
 
                         Nu fortsätter "plocket" på övervåningen........
 
                         Sedan blir det en Ludde promenad i solen
 
                        och fika i kuvösen........
 
            
                         Ha en bra dag alla Goa..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0