Hemma........

 
 
                                                       God Kväll ........
 
 
                            Här kommer lite bilder från morgonpromenaden
 
                            i Kristinehamn..................
 
 
 
 
                          Klockan 10 lämnade vi ställplatsen......
 
 
 
 
                   Vi var ju tvungna att vara lite kulturella
 
                   så vi drog ut till Picasso statyn..................
 
 
 
 
                                  Jätte lite vatten var det....jag tror att
 
                                  vi gick på sjöbotten här...................
 
 
 
 
                 
                         Ja då lämnar vi Kristinehamn för denna
 
                         gången och året......
 
 
                         Jag har tillbringat eftermiddagen i sängen
 
                         förkylningen har brutit ut.....usch vad dåligt
 
                        jag mår .......och mitt blodsocker är skyhögt
 
                       och jag har svårt att få ner det.... så är det
 
                       med mitt socker när jag har en infektion.....
 
                       så det blir att vila sig i form.............
 
                       Ha en bra kväll............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0