Godmorgon onsdag.........

 
                            
                                                 Onsdag..........
 
 
                       Vaknade tidigt i morse redan 04.30.....och Goe
 
                       var också vaken så han tog Ludde promenaden
 
                       redan kl.05.......nu har han åkt till jobbet och jag
 
                       har tagit nässpray för jag är fortfarande täppt
 
                       och trälig på morgonen........nu ska jag ta goe
 
                       Ludde och krypa ner i sängen igen.....och titta
 
                      på Nyhetsmorgon.......idag får jag middagsgäster
 
                      så nu blir det matlagning igen............................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0