Arla morgonstund.......

 
 
                                 God Morgon i denna arla morgonstund.......
 
 
                                Förkyld och emlig kunde jag inte sova
 
                                så vid 04.30 var det lika bra att gå upp
 
                                Nu sitter jag och väntar att Goe ska
 
                                vakna  .....för då kan jag börja med
 
                                kålsoppan och kålpuddingen ..........
 
                               Hungrig var jag också så det blev två
 
                               knäckemackor och Loka vatten.......
 
                               Nu är Goe uppe så nu är det dags
 
                               för lite matlagning.........................
 
                           
                               Ha en bra måndag........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0