Tisdag.............

 
 
                                        God Morgon Tisdag......
 
 
                         Solen skiner och jag känner mig pigg.............
 
 
 
 
 
                         Nu har jag tagit det lite lugnt på morgonen och
 
                         nu ska jag ta dagen som den kommer.............
 
                         Det enda jag har inplanerat i dag är att laga
 
                         mat och Erik har önskat sig...................
 
 
 
 
 
                                    Ugnstekt falukorv med potatismos......
 
 
                                    Sedan ska jag nog "uppfinna" en ny
 
                                    maträtt har jag tänkt......vi får se om det
 
                                    funkar....................
 
 
 
 
 
                                                   Ha en bra dag............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                    
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0