Onsdag eller fredag.........

 
 
                                               Onsdag..............
 
 
                   Jag tycker det är fredag i dag.....men det gör ju
 
                   ingenting för då blir det två fredagar denna vecka.....
 
 
                   Första koppen kaffe är urdrucken och så slog jag
 
                   till och gjorde egen grötblandning på havregryn.....
 
                   linfrö......sesamfrön.....solroskärnor.....som jag
 
                   körde i mixern så att det blev mjöl och sedan
 
                  kokade jag det i mjölk......lite salt och stevia hade
 
                 jag också i....och det blev gott.............
 
 
 
 
 
                      Boken om Pepparn har nu kommit till biblioteket
 
                      och den ska jag hämta i dag........Goe och han
 
                      var lumparkompisar......så det ska bli spännande
 
                      att läsa om honom........................
 
 
 
                         Hjälp.... jag har över 5 tusen bilder i min telefon
 
                         och just nu sitter Erik och raderar allihop.....lite
 
                         nervös är jag.....................
 
 
                        Ha en bra onsdag.................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0