MINNEN.........

 
 
                               Satt och googlade på Sandbäckshult.........
 
                               där jag bodde från 1954- 1970.................
 
 
 
 
                 
                         Hittade denna bild också.....första klass
 
                         i Sandbäckshult skola ....jag längst ner
 
                        till vänster med "knytblus".........läraren
 
                        hette Emma Göransson och hade även
 
                       haft min mamma i sin första klass............
 
 
 
 
 
                        Köpte nya rosor på Lidl i dag...........
 
 
 
 
 
                             I morgon kommer farmors lilla "snutta"
 
                             och hon gillar marzipan  rosor.....så det
 
                             ska hon få.......Jag har stekt en rostbiff
 
                             som nu ligger i lag över natten...Erik
 
                             ville ha en blodig entrecote  i morgon så
 
                             han och Goe får äta det och vi andra
 
                             äter rostbiff till potatisgratängen.........
 
 
 
 
 
 
                           Ludde är nyklippt......och när Daniel
 
                           kom tyckte han att Ludde hade
 
                           tunnat ut........det skulle vara roligt
 
                           om en annan också kunne tunna ut....
 
 
 
 
 
                              Inget ont som inte har något gott med sig......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0