Måndag...........

 
           Det är Måndag och ny vecka....
 
          Erik har dragit till ett varmare
 
          land......det är bara smutstvätten
 
         kvar som jag just nu håller på att
 
         tvätta.................
 
 
         Trött är jag som ett AS....eller är det
 
         Anita Sandström........hehe...............
 
 
 
 
           Inte ett dugg har jag gjort av
 
           att det är 1:a Advent till helgen....
 
 
          När Ludde promenaden är gjord
 
          i dag ska jag sätta granriset i mina
 
         fönsterlådor är det tänkt........hoppas
 
        att det är uppehåll då........i dag ska
 
        jag inte stå vid spisen (tror jag)........
 
        nej i dag blir det till att knapra på
 
        ett salladshuvud.............men nu
 
        ska jag ta en kopp kaffe och se om
 
        jag blir lite piggare......................
 
 
         Ha en bra måndag.............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0