Måndag........

 
 
                                     Ja då var det åter måndag..........
 
 
                                 Den här veckan lär bli hektisk .....nu på
 
                                 morgonen har jag varit med svärmor till
 
                                 vårdcentralen för provtagning.......och
 
                                 i morgon ska jag följa med henne till
 
                                 doktorn och på fredag blir det till Usö
 
                                 och ögon.........och så ska jag ha Jul-
 
                                 bord på lördag och behöver tänka på
 
                                 att laga lite mat till det.......klockan 10.00
 
                                kommer det någon som ska koppla in fiber......
 
 
 
 
 
                                 Nu ska jag ta och putsa köksfönstret........
 
                                 och när fiber "gubben" har varit här
 
                                 funderar jag på att ta en sväng till
 
                                 IKEA då jag glömde lite grejer i går.....
 
 
                                 Ha en bra måndag......................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0