Jo det blev mat i dag också...........

 
 
                            Oj vad den här måndagen försvann fort......
 
 
                            Jag tog allt en långpromenad med Ludde...
 
                            det var riktigt skönt.................
 
 
 
 
 
                       Solen sken och Ludde som älskar snö
 
                        borrade ner hela huvudet i snön........
 
 
 
 
 
                                Små fina kroppkakor med skirat
 
                                smör och lingonsylt blev dagens
 
                                lunch.............................
 
 
 
 
 
                         Dagens middag blev pasta och
 
                         pastasås......Nu har Goe gått och
 
                         lagt sig och Erik har åkt till jobbet......
 
 
                        Själv sitter jag nog framför datorn en
 
                        liten stund till och tittar på min fina
 
                        frostade tomtelykta som lyser så fint
 
                       när den är tänd......bredvid den står
 
                       det två vita hyacinter som jag hoppas
 
                        ska slå ut innan Erik åker...så han
 
                        får känna lite jul doft .................
 
                      
 
 
                       Hörs i morgon...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0