Bakdag..........

                               Här väcktes vi av telefon i morse
 
                               det var svärmor som inte mådde
 
                               bra......Goe hade inte hunnit åka
 
                               till jobbet så han fick åka till henne
 
                               och Bettan kom ut från stan.........
 
                              nu får de fixa med hemtjänsten åt
 
                              henne........själv står jag och stryker
 
                              gardiner som jag förhoppningsvis
 
                             hinner få upp innan lördag......det
 
                             har varit mycket med svärmor nu i
 
                             14 dagar....................
 
 
 
 
 
                                Saffranmazarinkaka ska jag baka.....
 
                        har gjort mördegen som ska stå i kylen 15-30 min....
 
                       innan den ska tryckas ut i formen ........när den har
 
                       gräddats och kallnat brer man på glasyren..............
 
                      den ser så smarrig ut tycker jag................................
 
 
                       Nu blir det lite frulle.......Ha en bra dag............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0