Torsdag.......

 
 
                                   Torsdag.......
 
                 Fått börja dagen med Ipren.....ryggen värker
 
                så jag inte kan ligga kvar i sängen.....och då
 
                är det illa.....annars hoppas jag på sol denna
 
                torsdag när dimman når ner till marken.........
 
                klockan är ju inte sex ännu så fram på
 
                förmiddagen har den nog lättat................
 
 
 
 
 
             Jag fick en röd fin stegräknare av
 
             pojkarna på Morsdag för många
 
            år sedan .....och den har jag nog
 
            lagt på ett jättebra ställe för den
 
           kan jag inte hitta........det finns ju
 
          i mobilen också men jag lyssnar
 
         ju alltid på ljudbok när jag är ute
 
         och går....och vill inte ha en röst
 
         som ropar högt och tydligt hur
 
         långt jag har gått och i vilken takt.....
 
 
        Nu blir det en god kopp kaffe........
 
 
 
 
 
        
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0