Tisdag...

 
                               Hej alla Goa Vänner....
 
          
                   I dag är det klatschigt grått ute...och inne
 
                   måste man ha lyset tänt för att se något....
 
 
 
 
                        Har suttit och virkat på morgonen....
 
                        jag ska försöka virka dessa söta
 
                        prinsessor.......mönster från
 
                        http:camillaslivsstil.blogspot.se
 
 
 
 
 
                      Svärmor har gjort sig illa i benet och
 
                      kan inte köra sin bil...så hon frågade
 
                     om jag kunde skjutsa henne till VC
 
                     på morgonen för hon skulle ta PK-prov
 
                     Som tack fick jag en Kalvost och hem-
 
                     kokt hjortronsylt som Lars moster
 
                     Wera kokat.....och det åt jag till frukost....
 
 
                    Ha en bra dag ...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0