Taco och böcker......

 
 
      Hej igen denna Fredag
 
      eftermiddag.....där Sverige
 
      leder över Italien i hockey......
 
 
     Jag har lyssnat färdigt på
 
     ljudboken av Nora Roberts
 
     17 timmars spänning från början
 
     till slut.....Förföljaren heter den
 
     så himla bra....både spänning
 
     och romantik...............
 
 
 
 
 
 Nu har jag laddat ner nästa bok
 
  Förföljaren heter en även denna
 
 bok läses av Katarina Ewerlöf...
 
 hon läser så kanon bra.....det är
 
 så bra att ladda ner i telefon tar
 
 bara några minuter.....istället
 
 för att vänta flera dagar på
 
böcker......jag vill börja lyssna
 
direkt .....men måste hålla mig
 
till promenaden i kväll eller i
 
morgon förmiddag.....även
 
denna är 17 timmars lyssning.....
 
 
 
 
                 Ikväll ska vi festa till det med taco när vi
 
                 tittar på finalen av let's Dance.......
 
 
 
 
 
                
 
 
 
 
 
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0