silltårta

 
                                     Hej Goa vänner.............
 
 
 
 
                          Vilket underbart väder vi har haft.......
 
                          Ludde tyckte det var lite för varmt
 
                          för en långpromenad.....så det blev
 
                          en kortis i dag.......och eftersom jag
 
                          var uppe med tuppen i morse så slog
 
                          jag ner mig i en solstol på eftermiddagen
 
                          och somnade naturligtvis.....tur att man
 
                          har grundfärg annars hade jag nog
 
                          bränt upp mig i solen......sov nog dryga
 
                          timmen...........mitt i solen..............
 
 
 
 
 
                     Jag har gjort mig en liten sill tårta som jag
 
                     ska avnjuta i helgen......så himla god........
 
 
                    Nu ska snart Sverige spela hockey och då
 
                    ska jag sätta mig i kuvösen och titta...........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0