Namnsdag i dag......

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                        Ja Märta är det namnet jag har som
 
                        andra namn.....och nu börjar det komma
 
                        på modet igen........kul.........för jag har
 
                        aldrig tyckt om det........
 
 
                       Vad ska jag hitta på i dag då....jo jag ska
 
                       börja med att rensa lite i min dator.....ta
 
                       bort en massa foto som jag har tagit och
 
                      inte har vill ha kvar.........och i eftermiddag
 
                      blir det en sväng till Marieberg med en son.........
 
 
                     Ha en bra dag Alla därute...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0