Måndag kväll......och ljudbok.....

 
 
                    Då har det redan blivit kväll igen.....den
 
                    här måndagen försvann i ett nafs.........
 
 
 
 
 
            4 timmar har jag gått med
 
          lurar i öronen.....för jag började
 
         lyssna på en ny ljudbok av Nora
 
        Roberts....Förföljaren heter den...
 
        jag började lyssna när jag tog Ludde
 
        promenaden vid lunch.....och den
 
        var så spännande så jag fortsatte
 
       lyssna när jag gick hemma och donade
 
      sedan tog Goe och jag kvällspromenaden
 
      även då lyssnade jag.............
 
 
 
 
 
                Ruccola sallad med ägg räkor och vitlöks-
 
                sås......blev det till kvällsmat för mig........
 
 
                Nu blir det hockey.....Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0