Ella dag........

 
             Onsdag......
 
 
    Ja då sitter jag här nyduschad
 
    och trött som en Gnu.....jag har
 
    sovit som en kråka i natt...efter
 
   3 nätter i husbilen har jag så ont
 
   i ryggen så jag är färdig att krevera...
 
  jag måste försöka få till det med en
 
 ny  madrass ....den jag har nu är alldeles
 
 för hård................
 
 
 
 
                   Klockan 09.30 ska jag vara inne i Adolfsberg
 
                   och hämta denna Goa tjej.....vi har ju köpt en
 
                   ny barnstol till henne där hon sitter framåt-
 
                   vänd i baksätet ....förut satt hon bakåtvänd
 
                   i baksätet och då ville jag inte köra själv med
 
                  henne...men nu känns det bättre när jag kan
 
                  ögonkontakt med henne genom backspegeln...
 
                 Sedan får vi se vad vi ska hitta på här hemma
 
                 det blir nog mest lek och slappa på altan för
 
                 det blir ju fint väder även i dag.......nu blir en
 
                 kopp starkt kaffe så jag piggnar till..........
 
                 Ha en bra dag............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0