Bad och Lunch....

 
                       Fika på altan började vi med när jag
 
                       hade hämtat Ella på morgonen........
 
 
 
 
                         Sedan skulle hon plocka vitsippor.......
 
 
 
 
                        Leka med iskallt vatten är också kul......
 
 
 
 
                    Medan Ella lekte hann jag putsa hälften
 
                    av fönsterna i kuvösen.....................
 
 
 
 
               När hon hade blött ner alla sina kläder tog
 
              jag på henne baddräkten och då skulle hon
 
              ju bada fick hon för sig......men jag sa att det
 
              var alldeles för kallt men hon gav sig inte....
 
               så jag lyfte i henne i tunnan till smalbenen
 
               ungefär och frågade om jag skulle doppa
 
               ner henne.......nej farmor jag vill nog inte
 
               bada sa hon då......Nu har vi precis ätit
 
               lunch som blev spaghetti och köttfärssås.....
 
               och tittat lite på barnprogram .........men
 
               nu blir det en Ludde promenad.........
 
 
               Ha en bra eftermiddag i solen.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0