17 Maj.......

 
 
                               God Morgon denna regniga 17 Maj......
 
                               Norges Nationaldag.....tänk om vi
 
                               kunde fira som Norrmännen gör då
 
                               skulle det vara folkfest den 6 Juni......
 
                               i år får vi fira Fia och Lasses 25 åriga
 
                               bröllopsdag.....och i augusti firar Goe
 
                               och jag 35 års bröllopsdag.....
 
 
 
 
 
                      Jag köpte en liten fin "strandväska" åt
 
                       Goe...................
 
 
 
 
                            Han blev nöjd eftersom det var en
 
                            kylväska.....................
 
 
                            Besöket i Kumla igår gick över för-
 
                            väntan och i dag har jag tid hos Ida
 
                            för en behövlig klippning.........så nu
 
                            har jag varit ute och förlustat mig tre dagar
 
                           så i morgon hoppas jag att det blir en hemma-
 
                           dag........
 
 
                           Ha en bra dag........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0