Tisdags....frukost.....

 
               God Morgon.....det har börjat snöa....
 
                usch jag vill inte ha mera snö nu.....
 
 
 
 
                       På fejan i dag hittade jag ett recept
 
                       på ägg muffins som jag tyckte såg
 
                       goda ut..........
 
 
 
 
           ....Spetspaprika....fänkål....basilika....tomater
 
               champinjoner.....ädelost...kesella....räkor
 
                wasabi......jag tog det jag hade i kylskåpet
 
               och hackade ner i muffins bläcket......och
 
               över det en äggstanning med kryddor.......
 
 
 
 
                    In i ugnen på 200 grader i 20 minuter.......
 
 
 
 
 
                           Hällde nog på lite för mycket
 
                           äggstanning.....men det har ju
 
                           ingenting med smaken att göra.....
 
 
 
 
                             Dom var jättegoda och jag åt dem
 
                             tillsammans med isbergssallad och
 
                             snabbinlagd gurka.....jag gör min gurka
 
                             med stevia.....i stället för socker...........
 
 
                             Nu mina vänner är det träning........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0