Snart dags...........

 
 
                                       Fredagskvälls meny......
 
 
 
 
 
                         Hasselbacksbackspotatis.....med ädelost-
 
                         fyllda lövbiffs rulader......så gott.............
 
 
 
 
                     Precis när vi hade ätit klart så tog de
 
                     strömmen.......men det var lite mysigt
 
                    när vi satt där i fotogenlampans sken.....
 
                    som tur var kom elen tillbaka innan 21.08
 
                    annars hade vi missat Let's dance............
 
                     Klockan 01.00 kommer Fia och Lasse
 
                    och hämtar oss för vidare färd mot Arlanda
 
                    06.10 går planet till GranCanaria.......så
 
                    det blir inget sovande innan de kommer.....
 
                    Daniel och Erik ska bo hos oss och passa
 
                    Goe Ludde.....känns så tryggt.................
 
                    Magnus ringde förut och då ville Ella tala
 
                    med Farmor......farmor och farfar ska åka
 
                    flygplan till sommaren där vi ska sola och
 
                    bada så jag.......jag vill följa med er  sa hon...
 
                     lilla fina Ella......jag skulle så gärna ta med
 
                   henne.....men jag lovade att hon skulle få
 
                   följa med oss i husbilen snart......
 
                   Nu blir det en dusch...........................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0