Pust och stön.....

 
                                        Träningsrummet....
 
 
 
 
                     Tv:n är på och här kör jag ett benpass......
 
                      men jäklar vad det tog emot på dagens
 
                     första pass......Blomqvist och Hård som
 
                     kommenterar vasaloppet säger att man
 
                     måste lära sig att älska smärtan...oj ......
 
                    det kan inte jag lära mig.....men nu är första
 
                    passet gjord....hoppas att nästa går lättare........
 
 
 
 
                     Vi gjorde lite garderobsrensning och då
 
                     hittade jag denna bonad som jag broderade
 
                     för ca 20 år sedan......nu fick den komma upp
 
                     på väggen ..och det är lika aktuell i dag som
 
                     det  var när jag broderade den..........
 
 
                 * Döm inte allt du ser...........
                 * Tro inte allt du hör.............
                 * Säg inte allt du vet............
 
 
 
 
                              Här uppe kamperar Goe när vi har
 
                              Ella här...........och som Ella säger
 
                             du farfar får ligga uppe.... så att
 
                             farmor och jag får lite lugn och ro....
 
 
 
 
                             Det här bordet och stolarna har jag
 
                             funderingar för flera år sedan att
 
                             måla vitt.....vi får se om det kan bli
 
                             av nu när man är pensionär .........
 
 
 
                     Goes vin kyl som han fick i 50 års present......
 
                      jag tror det går in 40 flaskor........
 
 
                     Nu ska jag titta på när de går i mål
 
                     i vasaloppet...............pöss............
 
 
 
 
                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0