Matproblem.....

 
                      Dagens lunch blev stuvade grönsaker
 
                      två små grill isterband och lingonsylt.....
 
                      Det var meningen att jag skulle äta
 
                      isbergssallad och lax......men nu blev
 
                      det inte så för det var meningen att
 
                      jag skulle gå in i affären när jag och
 
                      Ludde var ute och gick......och vi gick
 
                      raskt en runda och kom fram till affären
 
                      på tillbaka vägen ......jag band Ludde
 
                      och var på väg in ...då kom jag på att
 
                     jag hade inga pengar med mig...........
 
                     plånboken låg hemma....nu är det
 
                     dags att ta tag i stryktvätten............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0